Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy EUROL do Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FEBEST
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy FAG Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MEYLE
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QUARO
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy DRI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QFIX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TMI
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VEMA
Producent:EUROL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E110073
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110073
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Olej: Olej półsyntetyczny
Klasa lepkości wg SAE: 75W
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 171 A1/A2
Specyfikacja: VW G 052 171 A1/A2
Specyfikacja: VW G 052 178
Specyfikacja: VW G 052 178 A2
Specyfikacja: VW G 052 512
Specyfikacja: VW G 052 512 (A2)
Specyfikacja: VW G 052 726
Specyfikacja: VW TL 726 (G 052 726
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E110077
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110077
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Specyfikacja wg API: GL-5
Klasa lepkości wg SAE: 75W-140
Zalecenie producenta oleju: BMW 80 23 2 282 583
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C192-A
Zalecenie producenta oleju: GM 12346140
Zalecenie producenta oleju: MB 235.61
Zalecenie producenta oleju: Scania STO 1:0
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E113650
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113650
Lokalizacja w aucie: z przodu
Zalecenie producenta oleju: Allison C-4
Zalecenie producenta oleju: Ford Mercon
Zalecenie producenta oleju: MAN Typ Z1/V1
Specyfikacja: MAN Typ Z1/V1
Specyfikacja: MB 236.1
Specyfikacja: MB 236.5
Specyfikacja: MB 236.6
Specyfikacja: MB 236.7
Specyfikacja: MB 236.9
Specyfikacja: Mercon
Specyfikacja: Renk Doromat
Specyfikacja: Voith 55.6335.xx (G6
Specyfikacja: ZF TE-ML 04D
Specyfikacja: ZF TE-ML 09X
Specyfikacja: ZF TE-ML 11A
Specyfikacja: ZF TE-ML 14A
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E113661
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113661
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Specyfikacja: SP-II
Zalecenie producenta oleju: SP-II
Specyfikacja: ATF LT 71141
Specyfikacja: Dexron III H
Specyfikacja: DiaQueenJ2
Specyfikacja: ETL 7045E
Specyfikacja: Ford Mercon
Specyfikacja: Ford Mercon V
Specyfikacja: Ford WSS-M2C138-CJ
Specyfikacja: Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja: Ford WSS-M2C202-B
Specyfikacja: GM Dexron IID
Specyfikacja: GM Dexron III
Specyfikacja: Honda Z1 (except CVT
Specyfikacja: Hyundai/Mitsubishi S
Specyfikacja: Idemi
Specyfikacja: Idemitsu K17
Specyfikacja: Isuzu bes
Specyfikacja: Mitsubishi SP
Specyfikacja: SP-III
Zalecenie producenta oleju: JATCO 3100 PL 085
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Type V1
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Type Z1
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Type Z2
Zalecenie producenta oleju: Mazda M-5
Zalecenie producenta oleju: Mazda M-III
Zalecenie producenta oleju: MB 236.1 - 236.11
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi ATF J2
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi SP
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi SP-II
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi SP-III
Zalecenie producenta oleju: Mobil ATF LT 71141
Zalecenie producenta oleju: Subaru KO410Y0700
Zalecenie producenta oleju: Texaco 7045E
Zalecenie producenta oleju: Voith G1363
Zalecenie producenta oleju: Voith G607
Zalecenie producenta oleju: Volvo 1161540
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 162
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 990
Zalecenie producenta oleju: VW G 055 025
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 03D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 09X
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 14B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze