Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SPIDAN do Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MEYLE
Układ Kierowniczy ERA Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) ERA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy SWAG Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) SWAG
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy TRW Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) TRW
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AKS DASIS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) AKS DASIS
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) DR!VE+
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) FAG
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPD Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) SBS
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy VAICO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMA Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) VEMO
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
83714
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
83714
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z obu stron
Wysokość [mm]: 177
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 37
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 53
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze