Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SPIDAN do Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy IPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) IPARTS
Układ Kierowniczy SKF Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SKF
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy TRW Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) TRW
Układ Kierowniczy FAST Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FAST
Układ Kierowniczy MOOG Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MOOG
Układ Kierowniczy GSP Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) GSP
Układ Kierowniczy KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SWAG
Układ Kierowniczy HART Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) HART
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy A.B.S. Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DYS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) DYS
Układ Kierowniczy ESEN SKV Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) KAWE
Układ Kierowniczy MAPCO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) NK
Układ Kierowniczy NTY Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) QUARO
Układ Kierowniczy SBS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) VAICO
Producent:SPIDAN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
83838
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
83838
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, oś przednia, z lewej, z przodu
Wysokość [mm]: 203
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 43
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
83977
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
83977
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, oś przednia, z prawej, oś przednia, z lewej, z przodu
Wysokość [mm]: 120
Materiał: Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 44
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
83658
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
83658
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z obu stron, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej, z przodu
Wysokość [mm]: 216
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
84105
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
84105
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, oś przednia, z lewej, z przodu
Wysokość [mm]: 203
Materiał: Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 43
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
84026
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
84026
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z obu stron, oś przednia, z lewej, z przodu
Wysokość [mm]: 200
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze