Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OEM do Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy IPARTS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) IPARTS
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) NK
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) TRW
Układ Kierowniczy FAST Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FAST
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTLOG Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) HEPU
Układ Kierowniczy HOFFER Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) HOFFER
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SBS
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) VEMA
Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81229400272
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
81229400272
Jednostka:
sztuka
Kolor: Czerwony
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: Suffix A
Specyfikacja: MAN 339 Z1
Specyfikacja: MB 236.6
Specyfikacja: MB 236.2
Specyfikacja: Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja: MB 236.7
Specyfikacja: MB 236.1
Specyfikacja: MB 236.5
Specyfikacja: Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja: MAN 339 V1
Specyfikacja: Allison C3/C4
Specyfikacja: Dexron II D
Specyfikacja: Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja: Ford WSS-M2C138-CJ
Ciężar [kg]: 0,93
Typ skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Typ skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1940184
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1940184
Jednostka:
sztuka
Kolor: Czerwony
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: Suffix A
Specyfikacja: MAN 339 Z1
Specyfikacja: MB 236.6
Specyfikacja: MB 236.2
Specyfikacja: Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja: MB 236.7
Specyfikacja: MB 236.1
Specyfikacja: MB 236.5
Specyfikacja: Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja: MAN 339 V1
Specyfikacja: Allison C3/C4
Specyfikacja: Dexron II D
Specyfikacja: Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja: Ford WSS-M2C138-CJ
Ciężar [kg]: 0,93
Typ skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Typ skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze