Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GMB do Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBEST Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy TRW Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy MOTUL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GMB Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GMB
Układ Kierowniczy GSP Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) IPD
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy KYB Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KYB
Układ Kierowniczy LENCO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy LUCAS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LUCAS
Układ Kierowniczy MAPCO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NPS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy NTY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QFIX Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SKF Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) YAMATO
Producent:GMB

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GMB
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12-03040G
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GMB
Kod:
12-03040G
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość [mm]: 101
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
Wymiar gwintu: M12x1,25
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze