Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy IPARTS do Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBEST Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy LUCAS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LUCAS
Układ Kierowniczy MAPCO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) VEMA
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KK000073
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000073
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]: 1314
Rozstaw srub mocujących: 530
Liczba otworów do mocowania: 2
Średnica [mm]: 13,5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 44
Długość przegub aksialny [mm]: 186
Rodzaj gwintu przegub aksialny: Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M16 x 1,5
Ograniczenia producenta: ZF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1420,00 zł
835,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze