Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SWAG do Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOTUL Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) ABAKUS
Układ Kierowniczy ASHIKA Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy CTR Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy LENCO Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NTY Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMO Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.05 - obecnie) VEMO
Producent:SWAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
50 10 1161
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 10 1161
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Ilość: 4
Kolor: Czerwony
Pojemność [litr]: 5
Ciężar [kg]: 4,43
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 395,00 zł
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
10 94 1101
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 94 1101
Jednostka:
sztuka
Parzyste numery artykułów: 10 94 1102
Długość [mm]: 154
Grubość [mm]: 1009,0
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Rozmiar klucza: 22
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]: 0,99
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 270,00 zł
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
10 94 1102
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 94 1102
Jednostka:
sztuka
Parzyste numery artykułów: 10 94 1101
Długość [mm]: 154
Grubość [mm]: 109,0
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Rozmiar klucza: 22
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0,99
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 282,00 zł
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze