Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy METZGER do Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METZGER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
54057501
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
54057501
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Rozmiar gwintu 1:  M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 2:  M14 x 1,5
Długość całkowita [mm]:  189
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Parzyste numery artykułów:  54057602
Gwarancja:  3 lata gwarancji lub do 75 000km
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
54057602
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
54057602
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1:  M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 2:  M14 x 1,5
Długość całkowita [mm]:  189
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Parzyste numery artykułów:  54057501
Gwarancja:  3 lata gwarancji lub do 75 000km
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
51027108
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
51027108
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Długość całkowita [mm]:  257
Rozmiar gwintu 1:  M16 x 1,5
Rozmiar gwintu 2:  M14 x 1,5
Gwarancja:  3 lata gwarancji lub do 75 000km
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze