Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 4-matic+ (253.988) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VEMA
Producent:FAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1430 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1430 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozmiar gwintu 2: M16x1,5
Długość przegub aksialny [mm]: 243
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1549 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1549 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Wymiar stożka [mm]: 16
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Długość [mm]: 189
Parzyste numery artykułów: 840 1550 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 265,00 zł
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1550 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1550 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm]: 16
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Długość [mm]: 189
Parzyste numery artykułów: 840 1549 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 265,00 zł
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze