Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy METZGER do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 417 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VEMA
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
755.508
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
755.508
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 17
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 68
Wysokość [mm]: 202
Materiał: Termoplast
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze