Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LENCO do Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) TRW
Producent:LENCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA931L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA931L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: TRW
Układ kierowniczy: Z mocowaniem czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Dla producenta sterownika: TRW/HELLA 6PD008598
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Czujnik z dwoma podkładkami
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Układ kierowniczy: Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze