Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy KAWE do Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz VITO Skrzynia (W447) 119 CDI / BlueTEC (447.601, 447.603, 447.605) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) VEMA
Producent:KAWE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 23227
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 23227
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wymiar gwintu: M16x1,5/M16x1,5
Ilość montowana w aucie: 2
Długość [mm]: 250
Rodzaj gwintu przegub aksialny: Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 23155
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 23155
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]: 16x1,5
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Ilość montowana w aucie: 1
Długość [mm]: 193
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 23016
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 23016
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wysokość [mm]: 197
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 61,5
Ilość montowana w aucie: 2
Materiał: Termoplast
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 23156
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 23156
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]: 16x1,5
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Ilość montowana w aucie: 1
Długość [mm]: 193
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze