Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SWAG do Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy DELPHI Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy KAMOKA Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERT Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy FRAP Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy KAWE Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NTY Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OEM Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy URW Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) VAICO
Producent:SWAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
70 10 8795
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
70 10 8795
Jednostka:
sztuka
Parzyste numery artykułów: 70 10 8796
Długość [mm]: 113
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25
Rozmiar klucza: 19
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]: 0,55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
SWAG
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
70 10 8796
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
70 10 8796
Jednostka:
sztuka
Parzyste numery artykułów: 70 10 8795
Długość [mm]: 113
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25
Rozmiar klucza: 19
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0,55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze