Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRISCAN do Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2018.10 - obecnie) VAICO
Producent:TRISCAN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 28121
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 28121
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Gwint zewn. [mm]: 12x1,5
Ilość montowana w aucie: 1
Długość [mm]: 215
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 28122
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 28122
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Gwint zewn. [mm]: 12x1,5
Ilość montowana w aucie: 1
Długość [mm]: 215
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 28021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 28021
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wysokość [mm]: 186
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 51
Ilość montowana w aucie: 2
Materiał: Termoplast
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 28226
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 28226
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wymiar gwintu: M14x1,5/M14x1,5
Długość [mm]: 204
Ilość montowana w aucie: 2
Rodzaj gwintu przegub aksialny: Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 28228
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 28228
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wymiar gwintu: M14x1,5/M14x1,5
Długość [mm]: 222
Ilość montowana w aucie: 2
Rodzaj gwintu przegub aksialny: Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze