Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LENCO do Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) IPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SKF
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) TRW
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MEYLE
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FAST
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MOOG
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) GSP
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) KAMOKA
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SWAG
Układ Kierowniczy HART Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) HART
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) AISIN
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) LENCO
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) NPS
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) VEMA
Producent:LENCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA363L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA363L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: F14X1.5 - 18mm OD
Rodzaj gwintu: Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA228L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA228L
Tryb pracy: Manualny
Wyposażenie pojazdu: Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA614L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA614L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Rodzaj gwintu: Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: F14x1.5 - 18mm OD
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze