Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy BORG & BECK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) DRI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) GSP
Układ Kierowniczy HART Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) IPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) KAMOKA
Układ Kierowniczy LAUBER Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) TRW
Układ Kierowniczy URW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) URW
Układ Kierowniczy VAICO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 68KM, 50kW, olej napędowy (1980.07 - 1983.06) VEMA
Producent:RTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-00486
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-00486
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]: M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]: M16x1,5
Długość [mm]: 222
Ciężar [kg]: 0,59
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-00487
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-00487
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 2 [mm]: M12x1,25
Długość [mm]: 100
Ciężar [kg]: 0,61
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze