Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy VEMA do Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MOOG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DR!VE+ Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) NK
Układ Kierowniczy OCAP Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo 940 II Kombi (945) 2.3 Turbo Kombi 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) VEMA
Producent:VEMA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2461
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
2461
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 76
Masa [g]: 345
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M 14x2
Gwint zewn. 2 [mm]: M 12x1,5
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]: 13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
16869
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
16869
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Długość 2 [mm]: 180
Masa [g]: 550
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M 14x2
Gwint zewn. 2 [mm]: M 12x1,75
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Wymiar stożka [mm]: 13
Parzyste numery artykułów: 16868
Do 100 dni na zwrot
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
16868
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
16868
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Długość 2 [mm]: 180
Masa [g]: 550
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M 14x2
Gwint zewn. 2 [mm]: M 12x1,75
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm]: 13
Parzyste numery artykułów: 16869
Do 100 dni na zwrot
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22160
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
22160
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość 2 [mm]: 284
Długość [mm]: 303
Masa [g]: 500
Gwint zewn. 1 [mm]: M 14X2
Gwint zewn. 2 [mm]: M 18X1,5
Materiał: Stal
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze