Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) OEM
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy DELPHI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) DELPHI
Układ Kierowniczy KAMOKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy MONROE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MONROE
Układ Kierowniczy BIRTH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BIRTH
Układ Kierowniczy FRAP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FRAP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MEYLE
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy FAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FAG
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOOG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MOOG
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VAICO
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BOGE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR (NEOCTR) Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) CTR (NEOCTR)
Układ Kierowniczy DAYCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) IPD
Układ Kierowniczy JPN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) METZGER
Układ Kierowniczy MOTUL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) NK
Układ Kierowniczy NTY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) RTS
Układ Kierowniczy SACHS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SACHS
Układ Kierowniczy SASIC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SKF
Układ Kierowniczy TMI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) URW
Układ Kierowniczy VEMA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VEMA
Układ Kierowniczy VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GENERAL RICAMBI

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
WW4022
niedostępny
1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WW4022
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
WW4037
niedostępny
1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WW4037
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1226
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
354,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0111
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0111
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG
Cisnienie [bar]:  80
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0130
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0130
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  90
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
WW4036
niedostępny
1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WW4036
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1290
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
391,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
SE9004
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SE9004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1230
Do 100 dni na zwrot
659,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
WW9015
niedostępny
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WW9015
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1270
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
912,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze