Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LENCO do Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTLOG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) AUTLOG
Układ Kierowniczy BENDIX Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) DRI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) NK
Układ Kierowniczy OCAP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) TRW
Układ Kierowniczy URW Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) URW
Układ Kierowniczy VAICO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 TD Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.06 - 1996.05) VEMA
Producent:LENCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3246
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3246
Tryb pracy: Hydrauliczny
Profil piasty: Triangle
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze