Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAPCO do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) IPARTS
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) SBS
Układ Kierowniczy SKF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) VEMA
Producent:MAPCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
51808
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
51808
Jednostka:
sztuka
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami srubowymi
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Wymiar stożka [mm]: 16
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5LHT
Ilość montowana w aucie: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
51802
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
51802
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Wymiar stożka [mm]: 14,5
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,50RHT
Dla numeru OE: 281 415 801D
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
sztuka
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze