Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zasilania Paliwem PZL FILTERS do Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zasilania Paliwem FILTRON Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) FILTRON
Układ Zasilania Paliwem FEBI BILSTEIN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) FEBI BILSTEIN
Układ Zasilania Paliwem VALEO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) VALEO
Układ Zasilania Paliwem KAMOKA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) KAMOKA
Układ Zasilania Paliwem MANN-FILTER Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) MANN-FILTER
Układ Zasilania Paliwem BOSCH Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) BOSCH
Układ Zasilania Paliwem KNECHT Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) KNECHT
Układ Zasilania Paliwem MAXGEAR Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) MAXGEAR
Układ Zasilania Paliwem SCT - MANNOL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) SCT - MANNOL
Układ Zasilania Paliwem VEMO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) VEMO
Układ Zasilania Paliwem BLUE PRINT Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) BLUE PRINT
Układ Zasilania Paliwem HELLA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) HELLA
Układ Zasilania Paliwem MAHLE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) MAHLE
Układ Zasilania Paliwem PZL FILTERS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) PZL FILTERS
Układ Zasilania Paliwem VAICO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) VAICO
Układ Zasilania Paliwem PIERBURG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) PIERBURG
Układ Zasilania Paliwem PURFLUX Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) PURFLUX
Układ Zasilania Paliwem BORG & BECK Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) BORG & BECK
Układ Zasilania Paliwem BORSEHUNG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) BORSEHUNG
Układ Zasilania Paliwem CLEAN FILTERS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) CLEAN FILTERS
Układ Zasilania Paliwem COOPERSFIAAM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) COOPERSFIAAM
Układ Zasilania Paliwem DELPHI Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) DELPHI
Układ Zasilania Paliwem ERA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) ERA
Układ Zasilania Paliwem ET ENGINETEAM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) ET ENGINETEAM
Układ Zasilania Paliwem EUROREPAR Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) EUROREPAR
Układ Zasilania Paliwem HART Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) HART
Układ Zasilania Paliwem HENGST FILTER Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) HENGST FILTER
Układ Zasilania Paliwem HERTH+BUSS ELPARTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zasilania Paliwem JP GROUP Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) JP GROUP
Układ Zasilania Paliwem KAVO PARTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) KAVO PARTS
Układ Zasilania Paliwem KOLBENSCHMIDT Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) KOLBENSCHMIDT
Układ Zasilania Paliwem MASTER-SPORT GERMANY Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zasilania Paliwem METZGER Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) METZGER
Układ Zasilania Paliwem NTY Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) NTY
Układ Zasilania Paliwem OEM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) OEM
Układ Zasilania Paliwem QUINTON HAZELL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) QUINTON HAZELL
Układ Zasilania Paliwem SWAG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) SWAG
Układ Zasilania Paliwem VIKA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) VIKA
Układ Zasilania Paliwem WIX FILTERS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) WIX FILTERS
Producent:PZL FILTERS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PZL FILTERS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FPW061
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PZL FILTERS
Kod:
FPW061
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Wysokość [mm]: 156
Średnica zewnętrzna [mm]: 81,5
Dolot - sr. [mm]: 8
Wylot - sr. [mm]: 8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zasilania Paliwem

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Sprawdź sprawdzone sposoby

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Czy zastosowanie bandaża naprawczego do przewodów gumowych jest dobrym rozwiązaniem?

Przewody paliwowe ulegają uszkodzeniu zarówno z przyczyn chemicznych, jak i mechanicznych. A gdy spoistość takiego przewodu zostaje przerwana, na zewnątrz wycieka paliwo, a do wnętrza dostaje się powietrze. Czy można temu zaradzić bez wymiany przewodu?

czytaj więcej >
Zapowietrzony układ paliwowy. Jak odpowietrzyć i kiedy trzeba to zrobić?

Jak poradzić sobie z zapowietrzonym układem paliwowym? Kiedy odpowietrzenie jest konieczne i w jaki sposób należy je przeprowadzić?

Zapowietrzenie układu paliwowego może mieć różne konsekwencje. W jednym przypadku będzie wymagać poświęcenia nieco czasu na przeprowadzenie odpowietrzania, w drugim potrafi doprowadzić do naprawdę paskudnej awarii. I właśnie z uwagi na ten najgorszy możliwy scenariusz warto wiedzieć, jak zareagować, kiedy pojawią się pierwsze objawy zapowietrzenia układu paliwowego. Jakiego typu są to objawy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze