8 produktów
Wahacz to sztywny element mechanizmu, który wykonuje cykliczny ruch obrotowy wokół stałej osi o ograniczonym kącie obrotu. Po wykonaniu ruchu wahacz wraca do położenia początkowego kończąc tym samym cykl pracy. Podzespół stosuje się powszechnie jako element zawieszenia w samochodzie.
czytaj więcej >Wymiana tulei wahacza nie dotyczy wyłącznie przypadków uszkodzenia lub zużycia tych elementów, tak samo jak awaria samego wahacza nie jest jedynym powodem do jego wymiany. Czasem wymieniamy cały wahacz, gdyż jest to zwyczajnie tańsza opcja niż wymiana poszczególnych tulei. Dlaczego? Ile zapłacimy obecnie za taka wymianę?
czytaj więcej >Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Wam się oglądać – choćby tylko na zdjęciach – efekty awarii sworznia wahacza, z pewnością wiecie już, że z tym elementem układu zawieszanie po prostu nie ma żartów. Przy małych prędkościach jego uszkodzenie doprowadzić może do istotnych zniszczeń, przy dużych do prawdziwej katastrofy. Dlatego zawsze musicie zwracać szczególną uwagę na wszelkie objawy uszkodzenia sworznia wahacza i reagować natychmiast po ich wykryciu.
czytaj więcej >Jakie są polskie drogi? Ujmując to delikatnie, nie zostały stworzone dla samochodów osobowych. Niestety, nie mamy innego wyjścia i musimy jeździć w takich warunkach na co dzień. Dla zawieszenia samochodowego oznacza to niezwykle trudne warunki pracy i możliwość wystąpienia nieprzewidzianych usterek.
czytaj więcej >