Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY do Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SBS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) SBS
Zawieszenie i Amortyzacja SERVICE PARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) SERVICE PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOKICO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V SUV 203KM, 149kW, benzyna (2004.03 - obecnie) TOKICO
Producent:MAGNUM TECHNOLOGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AGG137MT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
AGG137MT
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze