Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 210KM, 154kW, olej napędowy (2015.01 - 2018.06) TRW
Producent:SUPLEX

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10478
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
10478
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Średnica drutu [mm]: 19,50
Długość [mm]: 342
Średnica zewnętrzna [mm]: 148
Ciężar [kg]: 6,20
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10479
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
10479
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Średnica drutu [mm]: 18,50
Długość [mm]: 322
Średnica zewnętrzna [mm]: 147
Ciężar [kg]: 5,50
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10480
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
10480
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Średnica drutu [mm]: 15,75
Długość [mm]: 341
Średnica zewnętrzna [mm]: 169
Ciężar [kg]: 3,60
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10482
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
10482
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Średnica drutu [mm]: 15,75
Długość [mm]: 327
Średnica zewnętrzna [mm]: 169
Ciężar [kg]: 3,60
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10483
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
10483
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Średnica drutu [mm]: 19,75
Długość [mm]: 332
Średnica zewnętrzna [mm]: 151
Ciężar [kg]: 6,30
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze