Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMA
Zawieszenie i Amortyzacja WESTFALIA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) WESTFALIA
Producent:MAGNUM TECHNOLOGY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AGG165
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
AGG165
Jednostka:
sztuka
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AGG163MT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
AGG163MT
Jednostka:
sztuka
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Parametr: TT32/15X159A
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A8F066
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A8F066
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze