Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KYB do Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FORTUNE LINE Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) FORTUNE LINE
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) TRW
Producent:KYB

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
344418
dostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
344418
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Sposób mocowania amortyzatora: Górna obejma
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 263,00 zł
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
344393
dostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
344393
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: Dolna obejma
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 267,00 zł
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
344392
dostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
344392
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: Dolna obejma
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze