Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MANN-FILTER
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DT SPARE PARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DT SPARE PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja S-TR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) S-TR
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) VEMA
Zawieszenie i Amortyzacja WESTFALIA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) WESTFALIA
Producent:MAGNUM TECHNOLOGY

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A9M020MT
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A9M020MT
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 210
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
Wysokość [mm]: 210
Średnica wewnętrzna [mm]: 72
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A8M017
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A8M017
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 28
Szerokość [mm]: 9,0
Grubość [mm]: 24,0
Materiał: Stal
Materiał: Guma
Lokalizacja w aucie: Z przodu
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A5M012
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A5M012
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Na dole
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ilość na oś: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MLS-33795000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
MLS-33795000
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 70
Długość 1/Długość 2 [mm]: 740/753
Kąt wygięcia [mm]: 138
Liczba piór: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tuleją montażową
Projekt resora: Resor piórowy
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Ilość piór resorów: 2
Grubość pióra resora [mm]: 20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1561,00 zł
918,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze