Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja HART do Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DT SPARE PARTS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) DT SPARE PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FORTUNE LINE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) FORTUNE LINE
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja PE AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) PE AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja S-TR Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) S-TR
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
806 430
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
806 430
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
Parametr: N30X250
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 169,00 zł
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze