Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KILEN do Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DOKUJI Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) DOKUJI
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDAT Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) SIDAT
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1998.11 - 2000.10) TRW
Producent:KILEN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KILEN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
58026
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KILEN
Kod:
58026
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Projekt resora: Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 445,00 zł
234,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze