Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA do Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1987.06 - 1992.12) TRW
Producent:ASHIKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ZCA5119A
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
ZCA5119A
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Długość [mm]: 395
Średnica zewnętrzna [mm]: 162
Grubość [mm]: 16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 267,00 zł
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ZCA1128C
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
ZCA1128C
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Długość [mm]: 445
Średnica zewnętrzna [mm]: 165
Grubość [mm]: 16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 278,00 zł
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ZCA5427A
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
ZCA5427A
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Długość [mm]: 390
Średnica zewnętrzna [mm]: 168
Grubość [mm]: 17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 329,00 zł
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze