Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM do Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BLIC Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) BLIC
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KLOKKERHOLM Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) KLOKKERHOLM
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.08 - 1989.07) TRW
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
30228/1
dostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
30228/1
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 3266405
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Producent łożyska: INA
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
30228/12
niedostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
30228/12
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: ADU4620
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Masa [g]: 128
Producent łożyska: INA
Numer komponentu: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze