Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SKF do Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10)

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAMEX Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) JAMEX
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KLOKKERHOLM Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) KLOKKERHOLM
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 118KM, 87kW, benzyna (1988.01 - 1990.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKDP 33600 T
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDP 33600 T
Jednostka:
KPL
Ilość na oś:  1
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze