Lokalizacja w aucie:
OŚ PRZEDNIA
Lokalizacja w aucie:
OŚ TYLNA
19 produktów
Zawieszenie to jeden z najważniejszych układów samochodowych. Sprawność zawieszenia współdecyduje o przyczepności pojazdu i kontroli nad nim podczas wykonywania manewrów. Nic więc dziwnego, że nad konstrukcją idealnego zawieszenia trudzą się najtęższe umysły motoryzacji. Co udało im się osiągnąć?
czytaj więcej >W samochodach kilku francuskich marek konstruktorzy zastosowali bardzo ciekawe i posiadające wiele zalet rozwiązanie, jaki jest belka skrętna. Problem jednak w tym, że rozwiązanie dostosowane do zachodnioeuropejskich dróg nie zawsze radzi sobie z polskimi. Efekt? Szybko zużywająca się belka skrętna i objawy świadczące o jej uszkodzeniu.
czytaj więcej >W segmentach aut popularnych jednym z najczęściej stosowanych typów zawieszenia tylnego jest belka skrętna. Jej sukces nie wziął się znikąd. Prosta konstrukcja pozwala producentom motoryzacyjnym zaoszczędzić pieniądze, zaoszczędzić przestrzeń i zaoszczędzić kierowcom kłopotu. Najmniej trwałą wersję rozwiązania stosują Francuzi. Jednak nawet z belką skrętną w Peugeocie czy Citroenie da się żyć.
czytaj więcej >Łożysko koła stanowi podstawowy element układu zawieszenia wielu pojazdów. We współczesnych samochodach łożyska koła często występują jako część zintegrowana z piastą. Prawidłowa praca piasty i łożyska jest niezwykle istotna, a wszelkie usterki mogą być bardzo niebezpieczne. Sprawdźmy zatem jak elementy te są skonstruowane oraz co je charakteryzuje.
czytaj więcej >