Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR - recyrkulacji spalin HELLA do Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie)

Zawór EGR - recyrkulacji spalin DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELRING Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ELRING
Zawór EGR - recyrkulacji spalin PIERBURG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) PIERBURG
Zawór EGR - recyrkulacji spalin AKS DASIS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) AKS DASIS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin BORGWARNER (WAHLER) Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Zawór EGR - recyrkulacji spalin CONTINENTAL/VDO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DELPHI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DELPHI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DRI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DRI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELSTOCK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ELSTOCK
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELWIS ROYAL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ELWIS ROYAL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ERA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ERA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ET ENGINETEAM Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Zawór EGR - recyrkulacji spalin FEBI BILSTEIN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HELLA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) HELLA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HOFFER Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) HOFFER
Zawór EGR - recyrkulacji spalin IPD Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) IPD
Zawór EGR - recyrkulacji spalin JPN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) JPN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin KAWE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) KAWE
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LUCAS ELECTRICAL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LUCAS ELECTRICAL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LUCAS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LUCAS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MEAT & DORIA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin METALCAUCHO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) METALCAUCHO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin METZGER Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) METZGER
Zawór EGR - recyrkulacji spalin NISSENS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NISSENS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin NRF Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NRF
Zawór EGR - recyrkulacji spalin NTY Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NTY
Zawór EGR - recyrkulacji spalin QUINTON HAZELL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin SIDAT Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SIDAT
Zawór EGR - recyrkulacji spalin SWAG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SWAG
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TMI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TMI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TRISCAN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TRISCAN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin VALEO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VALEO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin VEMO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VEMO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin VIKA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VIKA
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
6NU 014 864-991
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6NU 014 864-991
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Do 100 dni na zwrot
520,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawór EGR - recyrkulacji spalin

Jak wymienić zawór EGR?

Jak wymienić zawór EGR?

System EGR znajduje się w niemal każdym samochodzie. Jego obecność obniża toksyczność spalin i poprawia stan termiczny jednostki napędowej. Niestety, zawór EGR należy do typowych części eksploatacyjnych i dlatego co jakiś czas trzeba go wymienić.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia zaworu EGR - co warto wiedzieć? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać awarię zaworu EGR? Jakie efekty mogą wynikać z jego zablokowania?

Dopóki zawór EGR jest sprawny, większość kierowców w ogóle nie zaprząta sobie nim głowy. Dopiero gdy auto zaczyna się dziwnie zachowywać, a silnik daje nam zdecydowanie mniej mocy niż powinien, przypominamy sobie, że właśnie tak wygląda jeden z podstawowych objawów awarii zaworu EGR. Problem w tym, że uszkodzenie tego elementu może dawać też całkowicie odwrotne skutki.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić zawór EGR?

Jak wyczyścić zawór EGR?

Niestety, mało który kierowca pamięta o tym, że zawór EGR wymaga regularnego czyszczenia, tym bardziej, gdy samochód zużywa więcej paliwa niż dotychczas, a silnik ma tendencję do gaśnięcia podczas wciskania sprzęgła i dojeżdżania do świateł. To często spotykany problem, niezależnie od marki samochodu. Jak wyczyścić zawór recyrkulacji spalin? Najpierw trzeba go zlokalizować...

czytaj więcej >
Czy warto zaślepić EGR?

Czy warto zaślepić EGR?

Krąży przekonanie, że układ recyrkulacji spalin może zostać odcięty. Aktualnie zdecydowana większość kierowców nie wymienia zaworu EGR, gdy jest to konieczne, a po prostu postanawia go zaślepić. Jakie ma to skutki dla silnika? Czy zawór układu recyrkulacji spalin (EGR) może zostać odcięty bez konsekwencji? Dlaczego kierowcy decydują się na taki zabieg?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze