Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu VAICO do Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu BGA Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) BGA
Zestaw łańcucha rozrządu ESEN SKV Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) ESEN SKV
Zestaw łańcucha rozrządu ET ENGINETEAM Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) ET ENGINETEAM
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FRECCIA Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) FRECCIA
Zestaw łańcucha rozrządu GK Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu INA Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) INA
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu KOLBENSCHMIDT Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) KOLBENSCHMIDT
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) METZGER
Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) RUVILLE
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) VAICO
Zestaw łańcucha rozrządu VEMA Bmw 3 Touring (E91) 335 i xDrive Kombi 326KM, 240kW, benzyna (2008.09 - 2012.06) VEMA
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-10027-BEK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V20-10027-BEK
Jednostka:
sztuka
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53HR
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
Ilość ogniw łańcucha: 144
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1845,00 zł
1118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-10027
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V20-10027
Jednostka:
sztuka
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53HR
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
Ilość ogniw łańcucha: 144
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z szyną prowadzącą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z napinaczem łańcucha
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z kołem zębatym wału korbowego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z nastawnikiem zmiennych faz rozrządu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelką pokrywy zaworu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 8921,00 zł
5947,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze