Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP do Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu GK Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu INA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) INA
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) RUVILLE
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu TRISCAN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) TRISCAN
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) VAICO
Producent:IJS GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IJS GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-1320FK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IJS GROUP
Kod:
40-1320FK
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wykonanie łańcucha: Duplex
Wykonanie łańcucha: Łańcuch sworzniowy tulejkowy
Ilość ogniw łańcucha: 90
Ilość ogniw łańcucha: 70
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić łańcuch rozrządu? Kup u nas nawet 40% taniej

Kiedy wymienić łańcuch rozrządu?

Rozrząd napędzany łańcuchem ulega zerwaniu bardzo rzadko. Jednak gdy już do tego dojdzie, to jednostka napędowa samochodu nadaje się z reguły wyłącznie do wyrzucenia. O wiele częściej dochodzi do zużycia ślizgów, napinaczy oraz samego łańcucha. Kiedy więc wymienić łańcuch rozrządu w samochodzie?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze