- Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
- Grubość [mm]: 141
- Szerokość [mm]: 71
- Wysokość [mm]: 69
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
Dodaj opinię
(28.12.2019)
Bardzo dobra chłodnica. Założyłem ją wczoraj i do mojego Golfa IV pasuje idealnie. Nie była droga, a do zakupu przekonały mnie pozytywne opinie. Myśle ze wybór był trafny, a chłodnica posłuży długo. Polecam sklep
Opinia wystawiona dla Chłodnica oleju silnikowego NRF 31306
(31.12.2019)
Dość dobra chłodnica, właśnie zamierzałem kupić coś w granicy 100 zł i zdecydowałem sie na ten model. Mam już zamontowaną w aucie i wszystko super. Mam nadzieje, ze posłuży jak najdłużej. Poprzednia była od nowości
Opinia wystawiona dla Chłodnica oleju silnikowego NRF 31174
Producent | Numery OEM |
---|
4SEASONS | 804047 |
AKS DASIS | 056067N |
BMW | 11427808437 |
BMW | 11428512435 |
KALE | 354385 |
NISSENS | 90901 |
THERMOTEC | D4B019TT |
VEMO | V20600056 |
WEZEL | 06013717 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.
NRF to od ponad 90 lat jeden z liderów wśród dostawców układów chłodniczych dla silników samochodowych. Specjalnością firmy jest produkcja zaawansowanych technologicznie chłodnic. Urządzenia chłodzące montowane w pojazdach mechanicznych to główny obszar działania przedsiębiorstwa NRF. W czasie wielu lat obecności na rynku firma zbudowała wizerunek solidnej, dbającej drobiazgowo o najwyższą jakość oferowanych produktów.
Oprócz chłodnic, NRF oferuje również szereg innych produktów chłodniczych do samochodów. W asortymencie pojawiają się między innymi wentylatory chłodnic, a także pojedyncze łopatki do wentylatorów. Ponadto, firma wyspecjalizowała się również w produkcji chłodnic oleju oraz chłodnic EGR. Co więcej, na rynku pojawia się także coraz więcej intercoolerów marki NRF. Producent stale rozwija swoją ofertę, rozbudowując listę oferowanych produktów. Rozwój dotyczy zarówno nowych typów części, jak i wprowadzania do obrotu kolejnych modeli podzespołów, które od dłuższego czasu znajdują się w asortymencie. Obecnie liczba referencji przekracza już 8000 i wciąż rośnie, w ciągu kilku ostatnich lat notując najwyższe wzrosty w historii firmy.
NRF to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Obszar działania przedsiębiorstwa obejmuje głównie Europę i Azję. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są na obu kontynentach, podobnie jak 19 magazynów należących do NRF, niemniej produkty dystrybuowane są również w innych częściach świata. Warto także wspomnieć o pracach badawczych, regularnie prowadzonych w centrach należących do NRF. Firma dokłada wszelkich starań, aby zatrudniać tylko najlepiej wykwalifikowanych inżynierów, którzy nadzorują procesy produkcyjne oraz udoskonalają produkty marki NRF.