Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik ciśnienia w oponach SCHRADER 3174

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
3174
Czujnik ciśnienia w oponach SCHRADER 3174
  • Czujnik ciśnienia w oponach SCHRADER 3174 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 229,00 zł
117,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
SCHRADER
Jednostka:
sztuka
EAN:
5054208007496
Zakres częstotliwosci [MHz]:
433
Litera rozpoznawcza:
3174
Kolor obudowy:
Czarny
Kolor zaworu:
Srebrny
Specyfikacje asortymentowa:
Przykręcany
Wyposażenie pojazdu:
Do pojazdów z systemem kontroli ciśnienia w ogumieniu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z zaworami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z wpustem
Materiał trzonka zaworu:
Aluminium
Moment dokrecenia [Nm]:
6
Oznaczenie kontrolne:
CE
Dopuszczalna prędkosć maksymalna [km/h]:
250
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o System kontroli cisnienia w ogumieniu 3174 firmy SCHRADER

Parametry:
  • Zakres częstotliwosci [MHz]: 433
  • Litera rozpoznawcza: 3174
  • Kolor obudowy: Czarny
  • Kolor zaworu: Srebrny
  • Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
  • Wyposażenie pojazdu: Do pojazdów z systemem kontroli ciśnienia w ogumieniu
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworami
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z wpustem
  • Materiał trzonka zaworu: Aluminium
  • Moment dokrecenia [Nm]: 6
  • Oznaczenie kontrolne: CE
  • Dopuszczalna prędkosć maksymalna [km/h]: 250
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 3174 po numerze OEM

Producent Numery OEM
FIAT 43139-61M00
OPEL 43139-61M00
SUZUK 43139-61M00
VAUXH 43139-61M00

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy System kontroli cisnienia w ogumieniu 3174 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

System kontroli cisnienia w ogumieniu

Czujniki ciśnienia w oponach to nieodłączne elementy wyposażenia nowych samochodów. Od 2014 roku każdy samochód wyprodukowany na terenie Unii Europejskiej musi posiadać nie tylko czujnik, ale cały system kontroli ciśnienia w ogumieniu.

Nowoczesny czujnik ciśnienia znajduje się w oponie, bardzo często tuż obok zaworu. Urządzenie na bieżąco sprawdza ilość powietrza w oponie. Informacje te są natomiast wysyłane do komputera pokładowego za pomocą przekazu radiowego. Jeżeli parametry ciśnienia są prawidłowe, kierowca nie otrzymuje żadnych informacji. Sygnalizacja pojawia się dopiero wtedy, gdy wartość ciśnienia spadnie lub wzrośnie. Niemniej jednak rzadko dochodzi do samoistnego wzrostu ciśnienia w oponach, zdecydowanie częściej ma miejsce spadek tej wartości. Obecnie systemy kontroli ciśnienia w ogumieniu posiadają własne, niezależne zasilanie.

Nie bez powodu od kilku lat obowiązuje wymóg montażu czujnika ciśnienia w oponach samochodowych na terenie UE. Rzecz w tym, iż prawidłowe ciśnienie to kwestia kluczowa z perspektywy bezpieczeństwa. Nieodpowiednio napompowane opony tracą swoje właściwości trakcyjne, co wpływa na zwrotność pojazdu. Ponadto, wydłużeniu ulega droga hamowania. Należy również pamiętać, że wzrost lub spadek wartości ciśnienia przyczyniają się do szybszej eksploatacji ogumienia oraz do wzrostu zużycia paliwa.

Awarie czujnika ciśnienia w oponach mogą dotyczyć mechanizmu pomiarowego, jak i nadajnika radiowego. Niezależnie od przyczyny awarii, w celu jej usunięcia potrzebna jest pomoc fachowca. Przeważnie uszkodzenie czujnika oznacza niestety konieczność jego wymiany.

SCHRADER

Schrader to jedna z najstarszych firm obecnych na rynku motoryzacyjnym. Przedsiębiorstwo rozpoczęło swoją działalność niemal 200 lat temu w Niemczech. Jednak rynek motoryzacyjny zaczął się rozwijać dopiero około 100 lat później. Wtedy to firma rozpoczęła działalność w tym obszarze, od początku skupiając swoją uwagę na elementach kontrolnych. Dzisiaj Schrader to wiodący producent czujników ciśnienia w oponach. Przedsiębiorstwo wyspecjalizowało się w produkcji czujników, znacząco ograniczając swoją działalność w innych obszarach. W ten sposób udało się producentowi osiągnąć poziom ekspercki w dziedzinie produkcji najwyższej jakości czujników ciśnienia w oponach. Obecnie czujniki Schrader są montowane w około połowie nowych samochodów. Firma absolutnie nie ma sobie równych na rynku międzynarodowym. Siedziba główna przedsiębiorstwa niezmiennie znajduje się w Niemczech, jednak oddziały firmy znaleźć można na całym świecie. Czujniki ciśnienia w oponach Schrader to modele przeznaczone do samochodów osobowych oraz ciężarowych. Oferta zaspokaja dzisiaj potrzeby niemal całego parku samochodowego. Warto mieć na uwadze, że producent oferuje produkty kompletne, czyli czujniki wraz ze wskaźnikami. Czujniki Schrader trafiają nie tylko na pierwszy montaż, ale również na aftermarket.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze