- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Ciężar [kg]: 0,085
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Długość kabli: 80
- Długość [mm]: 170
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
DT SPARE P | 464938 |
FEBI | 45773 |
MERCE | 0025420518 |
MERCE | A0025420418 |
MERCE | A0025420518 |
MEYLE | 0345330026 |
TTC | 0142015 |
AUDI
|
BUICK
|
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
DAEWOO
|
FIAT
|
FORD
|
HYUNDAI
|
INFINITI
|
KIA
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
MEGA
|
MERCEDES-BENZ
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PORSCHE
|
PROTON
|
RENAULT
|
SAAB
|
SEAT
|
SKODA
|
SSANGYONG
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
VW
|
WESTFIELD
|
YULON
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Autlog to marka należąca do firmy Feddermann & Lankau. To niemieckie przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Firma produkuje części samochodowe z wielu kategorii, w tym podzespoły trafiające na pierwszy montaż, głównie do samochodów produkcji niemieckiej. Natomiast części Autlog to oferta ekonomiczna. Firma stworzyła markę Autlog, aby dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców. Auto części Autlog to propozycja dla kierowców, którzy chcą jak najniższym kosztem, wejść w posiadanie jakościowych podzespołów.
Najwyżej cenione części Autlog to elementy zawieszenia, zapłonu i układu napędowego. Firma produkuje bardzo wytrzymałe paski napędowe. Z każdym rokiem powiększa się lista czujników Autolog. Już dzisiaj można tam znaleźć czujniki w zasadzie każdego rodzaju, w tym EGR, pierścienie ABS, czujnik prędkości, wału korbowego, temperatury zewnętrznej i wiele więcej. W każdej kategorii przybywa nowych pozycji, aby zadowolić wszystkich klientów.
Marka Autolog to dobry wybór dla kierowców, którzy doceniają atrakcyjny stosunek jakości do ceny. Części Autolog to podzespoły wysokiej klasy, które za sprawą usprawnienia produkcji i gęstej sieci dystrybucji, mogą być oferowane w atrakcyjnych cenach.