- Parzyste numery artykułów: ADH27182
- Ilość połączeń: 2
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Długość kabli: 560
- Ciężar [kg]: 0,126
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-151-04-463 |
A.B.S. | 31098 |
A.Z. Meist | AZMT-49-020-5040 |
ABAKUS | 120-02-013 |
ABE | CCZ1465ABE |
ASHIKA | 151-04-463 |
ATOMTEC | WSS1O061 |
AUTLOG | AS5021 |
AUTO-SPEED | 290SS00883 |
AUTOTEAM | L41645A2 |
Alfa e-Par | AF01524 |
BENDIX | 058743B |
BREMI | 50760 |
CASCO | CSN83E03AS |
CSV ELECTR | CSG1645 |
DAKAtec | 410556 |
DELPHI | SS20915-11B1 |
DODA | 1180050240 |
ELTA AUTOM | EA1526 |
ELTA AUTOM | XBS1526 |
ERA | 560865A |
FAE | 78630 |
FEBEST | 03606-003 |
FEBI | 107693 |
FISPA | 84.1645A2 |
Frankberg | 5481FB0000056 |
GAUSS | GS2266 |
GH | GH-702638V |
GSP | 9A0672 |
HBJAKOPART | J5904031 |
HELLA | 6PU 358 218-931 |
HOFFER | 82901104 |
HONDA | 57455-TA0-A01 |
Hitachi EA | SENC01295 |
JAPANPAR | ABS-463 |
JAPKO | 151463 |
JPN | 75E4057-JPN |
KAMOKA | 1060592 |
KAVO PARTS | BAS-2040 |
KAWE | 8180 40127 |
KRAFT AUTO | 9416600 |
MDR | MAB-9463 |
MEATDORIA | 901104 |
METZGER | 0900849 |
MOBILETRON | AB-JP248 |
MULTIP | 97-991098 |
NK | 292624 |
NTY | HCA-HD-038 |
OPTIMAL | 06-S747 |
OSSCA | 20848 |
PATRON | ABS50089 |
PEMEBLA | JAPABS-463 |
QF | QF00T00305 |
QF | QF60F00098 |
REAL | 8023430EBN |
RECOFICIAL | CSG1645 |
RIDEX | 412W0808 |
SANDO | SSN83E03.0 |
SIDAT | 84.1645A2 |
SWAG | 33 10 5896 |
Stark | SKWSS-0350808 |
TRISCAN | 8180 40127 |
VEMO | V26-72-0136 |
WALKER P | 241-1037 |
WE PARTS | 491140098 |
WILMINK | WG2111940 |
WILMINK | WG2241674 |
WXQP | 11653 |
HONDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Blue Print to angielska marka części samochodowych oraz sprzętu warsztatowego i narzędzi. Auto części Blue Print można znaleźć na rynku europejskim, amerykańskim i azjatyckim. Wysoka jakość oferowanych części, a także stosunkowo niska awaryjność, sprawiły, że zapotrzebowanie na zamienniki tej marki jest bardzo duże.
Blue Print to marka grupy Bilstein. Firma produkuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny, ale także na montaż fabryczny do takich popularnych marek samochodowych jak Ford, Cadillac, Chrysler, Nissan, Infiniti, Mazda, Lexus, SsangYong, Honda, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Dodge czy też Hummer.
Sukces przedsiębiorstwu Blue Print zapewnia przede wszystkim maksymalne ukierunkowanie procesów produkcyjnych części samochodowych na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Ponadto firma systematycznie aktualizuje asortyment oferowanych auto części. Aktualnie oferta marki Blue Print opiewa już w ponad 22 tysiące części, podzielonych na około 160 grup towarowych, dedykowanych samochodom osobowym i dostawczym.