- Rodzaj filtra: Filtr cząstek stałych
- Długość [mm]: 276
- Szerokość [mm]: 206
- Wysokość [mm]: 25
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALC5223 |
ACDELCO | CAF4 |
ALCOFILTER | MS6109 |
ALCOFILTER | MS6127 |
AURADIA | IVW001 |
BH SERVICE | 68797 |
BH SERVICE | 9007436 |
BOSCH | 1987431012 |
BOSCH | 1987432012 |
BOSCH | 1987432808 |
BOSCH | A501 |
BOSCH | M2012 |
BOSCH | M2808 |
CHAMP | CAF1702 |
CHAMPION | N113 |
CITRO | 6447-CZ |
CLEANF | MC1246 |
CLEANF | NC2012 |
COOPE | ACE006 |
COOPERSFIA | PC8005 |
CORTECO | 21651912 |
CORTECO | CP1027 |
CROSLAND F | 8906 |
CROSLAND F | E311 |
DELPHI | CAF04 |
DELPHI | TSP0325004 |
DENSO | DCF001P |
FEBI | 9446 |
FILTRON | K1006 |
FRAM | CF5663 |
FRAM | CF8644 |
HELLA | 352124001 |
HELLA | 352214001 |
HELLA | 8FL351186081 |
HELLA | 8FL352124001 |
HEN | E900LI |
KNECHT | LA31 |
KRAFT AUTO | 1730010 |
MAG | BCF122 |
MANN | CU2882 |
MECAFILTER | ELR7004 |
MEYLE | 1123190001 |
MICRONAIR | MP044 |
MOTAQUIP | VCF116 |
P.B.R. | AH7003 |
PURFLU | AH104 |
PUROLATOR | C38907 |
PUROLATOR | C45383 |
QUINTON HA | WP6812 |
SOFIMA | S 3006 C |
TECNOCAR | E311 |
TEHO | 29005 |
TEHO | R9005 |
TTV | TI553 |
TTV | TI558 |
UNI | GFE2907 |
UNICO F. | AC2825 |
VAG | 1H0819644 |
VAG | 1H0819644A |
VAG | 1H0819644B |
VALEO | 698159 |
VALEO | 698160 |
VALEO | 698679 |
VALEO | 698885 |
VALEO | 708159 |
VALEO | 708679 |
VEMO | V10-30-1013 |
ZAFFO | 329F |
ZAFFO | 329P |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.
Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.
W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.
Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.
UFI to włoski producent części samochodowych. Firma należy do liderów wśród producentów filtrów samochodowych. Flagowym produktem Ufi jest z pewnością filtr oleju napędowego. W przypadku oleju napędowego dokładna filtracja jest szczególnie ważna, ze względu na zagrożenie, jakie zanieczyszczenia stanowią dla silnika. Filtry Ufi są wytrzymałe, głównie przez to, że doskonale radzą sobie pod naciskiem wysokiego ciśnienia.
Poza filtrami oleju napędowego ofertę producenta stanowią również filtry powietrza, paliwa i kabinowe. Wszystkie części samochodowe Ufi są produkowane z troską o najmniejsze detale. Firma od początku swojej działalności stawia na jakość produktów, pilnując tego, aby każdy produkt trafiający do sprzedaży był niezawodny.
Dzisiaj UFI to wiodący dostawca filtrów samochodowych na aftermarket. Jednak firma prężnie działa również na rynku pierwotnym, bezpośrednio zaopatrując producentów samochodów. Przez kilkadziesiąt lat części Ufi były wykorzystywane przez Team Ferrari, biorący udział w wyścigach Formuły 1. Jednak filtry Ufi sprawdzają się nie tylko w bolidach sportowych, ale również w samochodach osobowych.
UFI to firma powstała we Włoszech w 1972 roku. Początkowo było to niewielkie przedsiębiorstwo, działające głównie lokalnie. Z czasem jakość filtrów Ufi przełożyła się na znaczny wzrost sprzedaży. Konsekwencją było poszerzanie oferty oraz obszaru działania. Dzisiaj Ufi jest firmą o globalnym zasięgu, uchodzącą za jednego z najważniejszych producentów filtrów samochodowych.