- Wysokość [mm]: 144
- Wymiar gwintu: M22X1.5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 94
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALCOFILTER | SP-1330 |
AMC FILTER | MO-428 |
ASHIKA | 10-05-500 |
BALDW | B7388 |
BIG FILTER | GB-126 |
BLUEPRINT | ADC42124 |
BLUEPRINT | ADL142107 |
BORG BECK | BFO4109 |
BOSCH | 0986B01042 |
BOSCH | F026407083 |
CHAMPION | COF101108S |
CHAMPION | E108/606 |
CITRO | 1109 AG |
CITRO | 1109 AT |
CITRO | 1109 Z8 |
CITRO | 1606267580 |
CLEANF | DO1838 |
CLEANF | DO1838.A5 |
COMLINE | EOF222 |
COOPERSFIA | FT5844 |
COOPERSFIA | Z1714 |
CROSLAND F | 2315 |
DENCKERMAN | A210507 |
DT SPARE P | 7.59009 |
FEBI | 39830 |
FEBI | 47477 |
FIAT | 71749828 |
FIAT | 8094864 |
FILFILTER | ZP 3277 |
FILFILTER | ZP 549 C |
FILTRON | OP 592/9 |
FILTRON | OP 5929 |
FILTRON | OP5929 |
FLEETGUARD | LF17472 |
FRAD | 40.60.55/110 |
FRAM | PH10267 |
GUD | Z 577 |
HEN | H17W29 |
IVECO | 2995655 |
JAPANPAR | FO-500S |
KNECHT | OC613 |
KNORR-BREM | K129252N50 |
KOLBENSCHM | 4079-OS |
KOLBENSCHM | 50 014 079 |
KOLBENSCHM | 50 014 812 |
KOLBENSCHM | 812-OS |
LAUTR | ELH 4375 |
MAHLE | OC613 |
MANN | W 940/69 |
MANN | W940/69 |
MANN | W94069 |
MAPCO | 64609 |
MEATDORIA | 15569 |
MECAFILTER | ELH4375 |
MEYLE | 40-14 322 0001 |
MISFAT | Z621 |
MOTAQUIP | VFL544 |
MULLER FIL | FO294 |
NAPA | NFO3108 |
NIPPARTS | N1315032 |
OTOKAR | 12F00-17259-AA |
P.B.R. | BC-1360 |
PURFLU | LS389 |
QUINTON HA | QFL0082 |
SAKURAAUTO | C-70130 |
SCT | SM 5774 |
SOFIMA | S 0920 R |
SOGEFIPRO | FT4584 |
TECNECO FI | OL 10267 |
TECNOCAR | R290 |
TRP | 1535337 |
UFI | 23.546.00 |
UNICO F. | LI 9144/69 |
VAICO | V22-0229 |
WIXFILTERS | WL7445 |
CITROËN
|
FIAT
|
IVECO
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.