- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Wysokość [mm]: 159
- Średnica wewnętrzna [mm]: 23
- Średnica zewnętrzna [mm]: 62
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 23
- Ciężar netto [kg]: 0,13
- Ciężar brutto [kg]: 0,13
Dodaj opinię
(06.11.2020)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MASTER-SPORT GERMANY 712/37-OF-PCS-MS
(04.10.2020)
Co tu dużo mówić, kupiłem ze względu na cenę. Do mojego starszego samochodu nie potrzebuję filtrów za miliony, dlatego wybrałem ten oraz inne filtry: kabinowy, powietrza i paliwowy. W tym sklepie dość tanio można różne części dostać. Na pewno tu wrócę
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MASTER-SPORT GERMANY 712/37-OF-PCS-MS
(19.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MASTER-SPORT GERMANY 814/80-OF-PCS-MS
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALO-8111 |
ACDELCO | AC 6213 E |
ALCOFILTER | MD-281 |
ALCOFILTER | MD-341 |
AMC FILTER | SO-803 |
ARMAFILT | OB-62/159.0 |
ASAS | AS 860 |
ASHIKA | 10-ECO009 |
BECKARNLEY | 041-8153 |
BLUEPRINT | ADG 02105 |
BOSCH | 0 986 AF0 260 |
BOSCH | 0 986 AF1 012 |
BOSCH | 0 986 AF1 504 |
BOSCH | 1 457 429 122 |
BOSCH | 1 457 429 124 |
BOSCH | 1 457 429 124-44N |
BOSCH | P9122 |
CHAMP | LC 112 |
CHAMP | LC 142 |
CHAMP | P 843 |
CHAMPION | COF100506E |
CHAMPION | X 122 |
CHAMPION | X 122/606 |
CHAMPION | XE 506 |
CHAMPION | XE 506/606 |
CLEANF | ML 493 |
COMLINE | EOF017 |
COOPE | G 1268 |
COOPERSFIA | FA5228 |
CROSLAND F | 1033 |
DELPHI | FX0156 |
DELPHI | FX0182 |
DENCKERMAN | A210069 |
DONALDSON | P550521 |
DT SPARE P | 4.66652 |
ELOFIC | EXL-616 |
FEBI | 32549 |
FILFILTER | ML 1354 |
FILFILTER | MLE 1354 A |
FILFILTER | MLE 1354 B |
FILMAR | EF1001 |
FILTRON | OE 640/3 |
FILTRON | OM 599 |
FRAD | 16.32.27/10 |
FRAM | CH6848 |
GIF | LI 223 |
GUD | G 1029 |
HBJAKOPART | J1310400 |
HEN | D 21 E 142 H |
HEN | E142H |
HEN | E142H D21 |
HOFFER | 7584013 |
IPS PARTS | IFG-3120 |
IPS PARTS | IFL-3S01 |
JAPANPAR | FO-997 |
JAPANPAR | FO-ECO009 |
JAPANPAR | JFO-997 |
JAPANPAR | JFO-ECO009 |
KN FILTERS | HP-7008 |
KOLBENSCHM | 164-OC |
KOLBENSCHM | 227-OX |
KOLBENSCHM | 50 013 164 |
KOLBENSCHM | 50 013 227 |
LAUTR | ELH 4201 |
LUBERFINER | P 843 |
MAG | 71760869 |
MAHLE | OX 104 |
MAHLE | OX 105 |
MAHLE | OX 105 D |
MAHLE | OX 133 |
MAHLE | OX 133 D |
MAHLE | OX 133 D ECO |
MANN | HU 727/1 x |
MANN | HU727/1x |
MAPCO | 64881 |
MEATDORIA | 14013 |
MEATDORIA | 14064/2 |
MERCE | 104 180 01 09 |
MERCE | 104 180 07 09 |
MERCE | 104 180 08 25 |
MERCE | 104 184 02 25 |
MERCE | 104 184 03 25 |
MERCE | 104 184 04 25 |
MERCE | 104 184 08 25 |
MERCE | A 104 180 01 09 |
MERCE | A 104 180 07 09 |
MERCE | A 104 180 08 25 |
MERCE | A 104 184 02 25 |
MERCE | A 104 184 03 25 |
MERCE | A 104 184 04 25 |
MERCE | A 104 184 08 25 |
MEYLE | 014 018 0002 |
MFILTER | MO 1174 |
MFILTER | MO 1191 |
MFILTER | MU 1191 |
MICRONAIR | OF020 |
MISFAT | L586 |
MOTAQUIP | VFL 367 |
MOTAQUIP | VFL 396 |
MOTRIO | 86 71 002 320 |
MULLER FIL | FOP828 |
NIPPARTS | J1310400 |
NIPPARTS | J1310401 |
P.B.R. | AC-3356 |
P.B.R. | AC-8008 |
PURFLU | L247 |
PURFLU | L313 |
PUROLATOR | L 37858 |
PUROLATOR | L 44757 |
PZL | WO1535X |
SAKURAAUTO | EO-2624 |
SCT | SH 414 |
SCT | SH 414 L |
SCT | SH 414 P |
SOFIMA | S 5162 PE |
SOFIMA | S 8280 PO |
SOGEFIPRO | FA8522 |
SSANG | 1041 800109 |
SSANG | 1041840225 |
SSANG | 1041840325 |
SSANG | 1041840425 |
SSANG | 1041840825 |
SSANG | 162 184 30 25 |
SSANG | 16218-03009 |
SWAG | 10 93 2549 |
TECFIL | PEL721 |
TECNECO FI | OL 0828 |
TECNECO FI | OL 0828-E |
TECNOCAR | OP214 |
TECNOCAR | OP828 |
TEHO | 5225 |
TEHO | D 225 |
UFI | 25.162.00 |
UFI | 25.586.00 |
UNI | GFE 386 |
UNICO F. | EL 6160/1 x |
VAG | 00A 115 466 |
VAICO | 30-0837 |
VAICO | V30-0837 |
VALEO | 586517 |
VIC | O-011 |
VW | 00A115466 |
WIXFILTERS | 85434 |
WIXFILTERS | WL7060 |
WIXFILTERS | WL7304 |
DAEWOO
|
MERCEDES-BENZ
|
PUCH
|
SSANGYONG
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.