- Wysokość [mm]: 151
- Średnica zewnętrzna [mm]: 95,0
- Gwint wewnętrzny [mm]: 3/4" - 16 UNF
- Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 70
- Ciężar [kg]: 0,575
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | L40148 |
4X4 ESTANF | EST-10-01-110 |
4X4 ESTANF | EST-10-02-206 |
4X4 ESTANF | EST-10-02-215 |
ACEMARK | 132955 |
AKRON-MALÒ | 1510041 |
AKRON-MALÒ | 1510056 |
ALCOFILTER | SP-915 |
ALCOFILTER | SP-980 |
AUDI | 068 115 561 |
AUDI | 068 115 561 B |
AUDI | 68 115 561 |
AUDI | 68 115 561 B |
AUTOMEGA | 180043110 |
AUTOMOTOR | LATH09 |
AVS AUTOPA | ZA164A |
BORG BECK | BFO4061 |
BORG BECK | BFO4152 |
BORSEHUNG | B12819 |
BOSCH | 0 451 103 253 |
BOSCH | 0 451 103 906 |
BOSCH | 0 451 104 065 |
BOSCH | 0 986 AF0 067 |
BOSCH | F 00E 160 388 |
BOSCH | F 00E 369 896 |
BOSSFILTER | BS03-081 |
BSG | BSG 90-140-002 |
BUGIAD | BSP21488 |
CHAMPION | C150/606 |
CLEANF | DO 225/C |
COMLINE | EOF030 |
CONTINENTA | 28.0002-2014.2 |
CONTINENTA | 28.0002-2029.2 |
COOPERSFIA | FT4790/B |
DENCKERMAN | A210004 |
DENCKERMAN | A210040 |
DENCKERMAN | A210128 |
DENCKERMAN | A210455 |
DIAMAX | DL1058 |
DIAMAX | DL1116 |
DONALDSON | P557780 |
DYNAMATRIX | DOFC51 |
EUROREPAR | 1637766480 |
FEBI | 22540 |
FI.BA | F-503 |
FILFILTER | ZP 540 C |
FILTRON | OP 525 |
FLEETGUARD | LF3451 |
FRAM | PH3508 |
FRAM | PH3569A |
GOODWILL | OG 117 |
GOODWILL | OG 117 HQ |
GOODWILL | OG 214 HQ |
HEN | H17W05 |
HEN | H17W15 |
HIFI FILTE | SO 7152 |
HOFFER | 15003/9 |
JPG | 1118502300 |
JPG | 1118503000 |
JSASAKASHI | C025J |
KAGER | 10-0006 |
KAGER | 10-0083 |
KAGER | 10-0260 |
KAMOKA | F100101 |
KLAXCAR | FH042z |
KNECHT | OC 51 |
KNECHT | OC 51 OF |
KOLBENSCHM | 50013557 |
KOLBENSCHM | 50013557/10 |
KRAFT AUTO | 1700013 |
KRAFT AUTO | 1704060 |
KSHEUROPE | 1801.0081006 |
LUCASFILTE | LFOS109 |
LYNXAUTO | LC-1008 |
MAG | 153071762446 |
MAG | 154078446810 |
MAG | 154079811068 |
MAG | 359002330100 |
MAHLE | OC 51 |
MAHLE | OC 51 OF |
MAHLE | OC 527 |
MANN | W 940 |
MANN | W 940 (10) |
MANN | W 940/25 |
MANN | W 940/25 (10) |
MAPCO | 61040 |
MAXGEAR | 26-0132 |
MEATDORIA | 15003/9 |
MECAFILTER | ELH4126 |
MECAFILTER | H09 |
MEYLE | 100 115 0003 |
MFILTER | TF 53 |
MGA | FH1051 |
MOTAQUIP | VFL213 |
MS | 450001022-KIT-MS |
MS | 940/25-OF-PCS-MS |
MULLER FIL | FO148 |
NPS | M131A11 |
OPENPARTS | EOF4033.20 |
OPTIMAL | FO-00133 |
OSSCA | 00592 |
Omnicraft | 2136114 |
PARTS-MALL | PBX-028T |
PROFIT | 1540-1057 |
PURFLU | LS553D |
PZL | PP87 |
PZL | PP87A |
QH TALBROS | QFL0053 |
QH TALBROS | QFL0141 |
QH TALBROS | WL7068 |
QH TALBROS | WL7114 |
QH TALBROS | WL7116 |
QUINTON HA | QFL0053 |
QUINTON HA | QFL0141 |
REVITA | FRO00488 |
RIDEX | 7O0029 |
RIDEX | 7O0069 |
SAKURAAUTO | C-6213 |
SCT | SM 108 |
SEAT | 068 115 561 B |
SEAT | 68 115 561 B |
SOFIMA | S 5601 R |
SOFIMA | S 5603 R |
SOGEFIPRO | FT0479/B |
STARLINE | SF OF0015 |
STELLOX | 20-50051-SX |
STELLOX | 20-50257-SX |
STELLOX | 20-50588-SX |
Sampiyon F | CS 1401 T |
Stark | SKOF-0860028 |
Stark | SKOF-0860068 |
TECNECO FI | OL148 |
TECNECO FI | OL194 |
TECNECO FI | OL40 |
TECNOCAR | R148A |
TOPRAN | 101 447 |
TTC | 07.18.022 |
UFI | 23.164.00 |
UFI | 23.164.03 |
UNICO F. | LI 9144/25 |
UNIFLUX | XO66 |
VAICO | V10-0321 |
VALEO | 586015 |
VALEO | 586024 |
VW | 068 115 561 |
VW | 068 115 561 B |
VW | 68 115 561 |
VW | 68 115 561 B |
WE PARTS | 311110002 |
WILMINK | WG1018488 |
WILMINK | WG1097498 |
WILMINK | WG1217179 |
WILMINK | WG1217180 |
WILMINK | WG1428577 |
WILMINK | WG1746668 |
WILMINK | WG1792550 |
WILMINK | WG1792559 |
WILMINK | WG1916673 |
WIXFILTERS | WL7068 |
WIXFILTERS | WL7114 |
ZEKKERT | OF-4090 |
vika | 11150060301 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.