- Wysokość [mm]: 148,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 75
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 80
- Rozmiar gwintu wejżcie: M 12 X 1.5
- Wymiar gwintu wyjście: M 14 X 1.5
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2015/3 |
A.L.FILTER | ALG-2015/4 |
A.L.FILTER | ALG-2047 |
ACDELCO | FS 21 |
ACDELCO | FS 9004 E |
ALCOFILTER | SP-2005 |
ASAS | SP 7503 |
BOSCH | 0 450 905 004 |
BOSCH | 0 450 905 033 |
BOSCH | 0 450 905 098-065 |
BOSCH | 0 450 905 103 |
BOSCH | 0 450 905 103-065 |
BOSCH | 0 450 905 130 |
BOSCH | 0 450 905 142 |
BOSCH | 0 450 905 198 |
BOSCH | 0 450 905 203 |
BOSCH | 0 450 905 204 |
BOSCH | 0 450 905 266 |
BOSCH | 0 450 905 405 |
BOSCH | 0 986 AF8 092 |
BOSCH | 0 986 AF8 238 |
BOSCH | F 5203 |
CHAMP | FN 25 |
CHAMP | G 2909 |
CHAMPION | CFF100210 |
CHAMPION | L 210 |
CHAMPION | L210/606 |
CLEANF | MB 956 |
CLEANF | MB 958 |
CLEANF | MBNA 956 |
CLEANF | MBNA 958 |
COOPE | FIG 7012 |
DELPHI | EFP223 |
DELPHI | FF0025 |
FILTRON | PP 835 |
FRAD | 16.32.31/30 |
FRAM | G3736 |
FRAM | G5118 |
GUD | E 19 |
HEN | H80WK03 |
HEN | H80WK04 |
HOFFER | 7790027 |
HOFFER | 7790027/1 |
KAYSE | AK 11 - KJ |
KNECHT | FB 628/4 |
KNECHT | FB 796 |
KNECHT | FB 797 |
KOLBENSCHM | 033-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 033 |
LAUTR | ELE 3574 |
MAG | 71760848 |
MAG | FI I28 |
MAHLE | KL 19 |
MANN | WK 830/3 |
MANN | WK830/3 |
MAPCO | 62852 |
MAPCO | 62854 |
MEATDORIA | 4027 |
MEATDORIA | 4027/1 |
MERCE | 001 477 59 01 |
MERCE | 001 477 89 01 |
MERCE | 002 477 03 01 |
MERCE | 002 477 04 01 |
MERCE | 002 477 06 01 |
MERCE | 002 477 07 01 |
MERCE | 002 477 18 01 |
MERCE | 002 477 20 01 |
MERCE | 002 477 45 01 |
MERCE | A 001 477 59 01 |
MERCE | A 001 477 84 01 |
MERCE | A 001 477 89 01 |
MERCE | A 002 477 03 01 |
MERCE | A 002 477 04 01 |
MERCE | A 002 477 06 01 |
MERCE | A 002 477 07 01 |
MERCE | A 002 477 18 01 |
MERCE | A 002 477 19 01 |
MERCE | A 002 477 20 01 |
MERCE | A 002 477 45 01 |
MEYLE | 014 047 0032 |
MEYLE | 014 047 0033 |
MONARK | 30 705 233 |
MOTAQUIP | VFF 187 |
MOTAQUIP | VFF 291 |
Motorcraft | EFG 041 |
P.B.R. | AG-6010 |
PURFLU | EP151 |
PUROLATOR | F 77168 |
PUROLATOR | PFC 3168 |
PUROLATOR | PFC 3169 |
QUINTON HA | QFF 5357 |
QUINTON HA | QFF0091 |
RENAULT T | 40 55 036 001 |
SCT | ST 313 |
SOFIMA | S 1505 B |
TECNECO FI | IN 85 |
TECNECO FI | IN 87 |
TECNOCAR | B85 |
TECNOCAR | B87 |
TEHO | 61005 |
TJFIL | FF 5357 |
TJFIL | FF 5468 |
TJFIL | FF 5469 |
UFI | 31.505.00 |
UNI | GFE 7027 |
UNICO F. | FI 8146/3 |
VAICO | 30-0810 |
VAICO | V30-0810 |
VAICO | V30-0810-1 |
WIXFILTERS | WF8039 |
FERRARI
|
MERCEDES-BENZ
|
PUCH
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.