Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa DR!VE+ DP1110.13.0187

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
DP1110.13.0187
Filtr paliwa DR!VE+ DP1110.13.0187
  • Filtr paliwa DR!VE+ DP1110.13.0187 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
DR!VE+
Jednostka:
sztuka
EAN:
590771416851
Wysokość [mm]:
148,0
Średnica zewnętrzna [mm]:
75
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:
80
Rozmiar gwintu wejżcie:
M 12 X 1.5
Wymiar gwintu wyjście:
M 14 X 1.5
Rodzaj filtra:
Filtr przewodowy

Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa / obudowa filtra DP1110.13.0187 firmy DR!VE+

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 148,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 75
  • Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 80
  • Rozmiar gwintu wejżcie: M 12 X 1.5
  • Wymiar gwintu wyjście: M 14 X 1.5
  • Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla DP1110.13.0187 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.L.FILTER ALG-2015/3
A.L.FILTER ALG-2015/4
A.L.FILTER ALG-2047
ACDELCO FS 21
ACDELCO FS 9004 E
ALCOFILTER SP-2005
ASAS SP 7503
BOSCH 0 450 905 004
BOSCH 0 450 905 033
BOSCH 0 450 905 098-065
BOSCH 0 450 905 103
BOSCH 0 450 905 103-065
BOSCH 0 450 905 130
BOSCH 0 450 905 142
BOSCH 0 450 905 198
BOSCH 0 450 905 203
BOSCH 0 450 905 204
BOSCH 0 450 905 266
BOSCH 0 450 905 405
BOSCH 0 986 AF8 092
BOSCH 0 986 AF8 238
BOSCH F 5203
CHAMP FN 25
CHAMP G 2909
CHAMPION CFF100210
CHAMPION L 210
CHAMPION L210/606
CLEANF MB 956
CLEANF MB 958
CLEANF MBNA 956
CLEANF MBNA 958
COOPE FIG 7012
DELPHI EFP223
DELPHI FF0025
FILTRON PP 835
FRAD 16.32.31/30
FRAM G3736
FRAM G5118
GUD E 19
HEN H80WK03
HEN H80WK04
HOFFER 7790027
HOFFER 7790027/1
KAYSE AK 11 - KJ
KNECHT FB 628/4
KNECHT FB 796
KNECHT FB 797
KOLBENSCHM 033-FP
KOLBENSCHM 50 013 033
LAUTR ELE 3574
MAG 71760848
MAG FI I28
MAHLE KL 19
MANN WK 830/3
MANN WK830/3
MAPCO 62852
MAPCO 62854
MEATDORIA 4027
MEATDORIA 4027/1
MERCE 001 477 59 01
MERCE 001 477 89 01
MERCE 002 477 03 01
MERCE 002 477 04 01
MERCE 002 477 06 01
MERCE 002 477 07 01
MERCE 002 477 18 01
MERCE 002 477 20 01
MERCE 002 477 45 01
MERCE A 001 477 59 01
MERCE A 001 477 84 01
MERCE A 001 477 89 01
MERCE A 002 477 03 01
MERCE A 002 477 04 01
MERCE A 002 477 06 01
MERCE A 002 477 07 01
MERCE A 002 477 18 01
MERCE A 002 477 19 01
MERCE A 002 477 20 01
MERCE A 002 477 45 01
MEYLE 014 047 0032
MEYLE 014 047 0033
MONARK 30 705 233
MOTAQUIP VFF 187
MOTAQUIP VFF 291
Motorcraft EFG 041
P.B.R. AG-6010
PURFLU EP151
PUROLATOR F 77168
PUROLATOR PFC 3168
PUROLATOR PFC 3169
QUINTON HA QFF 5357
QUINTON HA QFF0091
RENAULT T 40 55 036 001
SCT ST 313
SOFIMA S 1505 B
TECNECO FI IN 85
TECNECO FI IN 87
TECNOCAR B85
TECNOCAR B87
TEHO 61005
TJFIL FF 5357
TJFIL FF 5468
TJFIL FF 5469
UFI 31.505.00
UNI GFE 7027
UNICO F. FI 8146/3
VAICO 30-0810
VAICO V30-0810
VAICO V30-0810-1
WIXFILTERS WF8039

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr paliwa / obudowa filtra DP1110.13.0187 pasuje do Twojego auta

 

FERRARI

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

PUCH

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Filtr paliwa / obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

DR!VE+

Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.

Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.

Cechy Części

Filtr przewodowy
Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze