- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Wysokość [mm]: 138
- Średnica zewnętrzna [mm]: 56
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-4010 |
A.L.FILTER | ALG-4010 AR |
AC | FS55 |
ACDELCO | FS 9002 E |
ALCOFILTER | SP2061 |
AMC FILTER | NF-2360 |
ASAS | SP 7006 |
ASAS | SP 7016 |
ASHIKA | 30-01-120 |
BIG FILTER | GB-3132 |
BLUEPRINT | ADN 12324 |
BLUEPRINT | ADU 172301 |
BOSCH | 0 450 905 327 |
BOSCH | 0 450 905 329 |
BOSCH | 0 450 905 919 |
BOSCH | 0 986 450 241 |
BOSCH | 0 986 AF8 256 |
BOSCH | 0 986 BF0 024 |
BOSCH | 0 986 MF2 287 |
BOSCH | 0450902161 |
BOSCH | 0450905327 |
BOSCH | 0450905329 |
BOSCH | 0450905919 |
BOSCH | 0986450241 |
BOSCH | 0986AF8256 |
BOSCH | 0986BF0024 |
BOSCH | 450905919 |
BOSCH | 986450241 |
BOSCH | F2161 |
CHAMP | FN 38 |
CHAMPION | CFF100236 |
CHAMPION | L 236 |
CHAMPION | L236/606 |
CITRO | 1567 85 |
CITRO | 1567 93 |
CITRO | 1567 A5 |
CITRO | 1567 C6 |
CITRO | 9673 849 |
CLEANF | MB 967 |
CLEANF | MBNA 1561 |
CLEANF | MBNA 967 |
COMLINE | EFF291 |
COOPE | FIG 7038 |
COOPERSFIA | FT5386 |
COOPERSFIA | FT6036 |
CROSL | 6664 |
CROSL | 6712 |
CROSLAND F | 6664 |
CROSLAND F | 6712 |
DACIA | 6001543138 |
DELPHI | EFP201 |
DELPHI | FF0082 |
FEBI | 32399 |
FIAT | 962 261 7880 |
FIAT | 962 326 6380 |
FIAT | 9647867780 |
FILFILTER | ZP 8013 FL |
FILTREC | ZP8013FL |
FLEETGUARD | FF5886 |
FRAM | G10230 |
FRAM | G10583 F |
FRAM | G5857 |
GIF | ES 087 |
GM | 91159804 |
GM | 91559804 |
GUD | E 88 |
HBJAKOPART | J1331043 |
HEN | H107WK |
HEN | H112WK |
HEN | H481WK |
HOFFER | 7790105 |
JAPANPAR | FC-120 |
JAPANPAR | FC-120S |
JAPANPAR | JFC-120 |
KAYSE | AK 10 - OP |
KNECHT | KL248 |
KNECHT | KL416 |
KNECHT | KL4161 |
KNECHT | KL564 |
KNECHT | KL72 |
KNECHT | KL721 |
KOLBENSCHM | 50 013 523 |
KOLBENSCHM | 50 013 623 |
KOLBENSCHM | 523-FP |
KOLBENSCHM | 623-FP |
LANCIA | 9622617880 |
LANCIA | 9623266380 |
LAUTR | ELE 6005 |
LAUTR | ELE 6015 |
MAG | 71760852 |
MAG | FI I37 |
MAHLE | KL 248 |
MAHLE | KL 416 |
MAHLE | KL 416/1 |
MAHLE | KL 564 |
MAHLE | KL 72 |
MAHLE | KL 72/1 |
MAHLE | KL 782 |
MANN | WK 6002 |
MANN | WK 6031 |
MANN | WK 6032 |
MANN | WK 612 |
MAPCO | 62072 |
MEATDORIA | 4105 |
MEATDORIA | 4105/1 |
MECAFILTER | ELE6005 |
MECAFILTER | ELE6015 |
MERCE | 453 470 04 00 |
MERCE | A 453 470 04 00 |
MEYLE | 614 323 0002 |
MFILTER | MP 4035 |
MILLARD FI | MF-5857 |
MISFAT | E710 |
MOTAQUIP | VFF 312 |
MOTAQUIP | VFF 400 |
MOTAQUIP | VFF 467 |
MOTOK | 420007 |
MOTOK | AK10OP |
MOTOK | ALG4010 |
MOTOK | ALG4010AR |
MOTOK | E710 |
MOTOK | FGI062 |
MOTOK | GFI14109A |
MOTOK | GG99 |
MOTOK | HFF240 |
MOTOK | HFF244 |
MOTOK | IN54 |
MOTOK | MP4035 |
MOTOK | SB2224 |
MOTOK | VFF312 |
MOTOK | VFF400 |
MOTOK | ZP8013FL |
MULLER FIL | FB212 |
MULLER FIL | FB212P |
MULLER FIL | FB213 |
Motorcraft | EFG6113 |
NIPPARTS | J1331043 |
NISSA | 16400-00QAA |
NISSA | 16400-JD51A |
OPEL | 3558252 |
OPEL | 4408101 |
P.B.R. | AG-6030 |
PBR | AG6030 |
PEUGE | 1567 81 |
PEUGE | 1567 87 |
PEUGE | 1567 93 |
PEUGE | 1567 C6 |
PEUGE | 1567 E1 |
POWERP | PMFI42 |
PURFLU | EP144 |
PURFLU | EP145 |
PURFLU | EP202 |
PURFLU | EP210 |
PUROLATOR | F 57732 |
PUROLATOR | F 58063 |
PUROLATOR | F59249 |
PZL | FPW26 |
QUINTON HA | QFF0188 |
QUINTON HA | QFF0403 |
RENAU | 77 00 845 961 |
RENAU | 77 00 845 973 |
RENAU | 77 01 068 107 |
SAKURAAUTO | FS2102 |
SMART | 000 3414 V 003 |
SMART | 0003414V002 |
SMART | 0003414V003 |
SOFIMA | S 1710 B |
SOFIMA | S 1948 B1 |
SOFIMA | S1948B |
TECNECO FI | IN 54 |
TECNOCAR | B48 |
TECNOCAR | B54 |
TEHO | 61094 |
TOYOT | SU001-B1763 |
UFI | 31.710.00 |
UFI | 31.948.00 |
UNI | GFE 7112 |
UNICO F. | FI 6136/1 |
VAICO | 42-0007 |
VAICO | V40-0642 |
VAICO | V42-0007 |
VALEO | 587001 |
VALEO | 587002 |
WIXFILTERS | WF8034 |
ARO
|
CITROËN
|
DACIA
|
DS
|
FIAT
|
LANCIA
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PUCH
|
RENAULT
|
SMART
|
ZASTAVA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.