- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica [mm]: 55,0
- Wysokość [mm]: 140
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8,0
- Ciężar netto [g]: 101,0
- Wysokość opakowania [cm]: 14,60
- Długożć opakowania [cm]: 5,6
- Szerokość opakowania [cm]: 5,60
Dodaj opinię
(21.10.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa KNECHT KL 79
(28.05.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa KNECHT KL 79
(14.05.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa KNECHT KX 220D
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG2021 |
A.L.FILTER | ALG4516/1 |
A.L.FILTER | ALG4516AA |
A.L.FILTER | ALG4516GL |
ACDELCO | FS9140E |
ACDELCO | GF516 |
ALCOFILTER | SP2001 |
ALCOFILTER | SP2024 |
AMC FILTER | IF3350 |
AUDI | 6N0201511 |
BALDW | BF836 |
BIG FILTER | GB305 |
BIG FILTER | GB305PL |
BOSCH | 0450905096-065 |
BOSCH | 0450905280 |
BOSCH | 450905002 |
BOSCH | 450905280 |
BOSCH | F5002 |
BOSCH | F5280 |
CHAMPION | L201 |
CITRO | 156779 |
CITRO | 5470530 |
CITRO | 91470530 |
CITRO | 95470530 |
CITRO | 96131549 |
CLEANF | MBNA950 |
CLEANF | MBNA964 |
COMLINE | EFF004 |
COOPE | FIG7004 |
COOPE | Z29/18 |
COOPERSFIA | FIG7004 |
COOPERSFIA | FT5207 |
CROSL | 6690 |
CUPRA | 6N0201511 |
DELPHI | EFP214 |
DELPHI | FDB105 |
DELPHI | FDB129 |
DELPHI | FF0069 |
FIAT | 119113204500 |
FIAT | 4435144 |
FIAT | 5984093 |
FIAT | 60534120 |
FIAT | 7612972 |
FILTRON | PP831 |
FILTRON | PP831A |
FIRST LINE | BFF8075 |
FORD | 5010912 |
FORD | A830X9155AA |
FORD | EFG51 |
FRAD | 10.23.13/130 |
FRAD | 10.23.13/130A |
FRAM | G6384 |
FRAM | G6400 |
GMC | 025121113 |
GMC | 25055364 |
GMC | 25121113 |
GMC | 25121974 |
GMC | 25161249 |
HEN | H82WK01 |
HIFI FILTE | BE 603 |
ISUZU | 25055364 |
ISUZU | 8250553640 |
KAY | AK10-O |
KOLBENSCHM | 080FP |
KOLBENSCHM | 50013080 |
KOMAT | 8-25055-364-0 |
LANCIA | 7612972 |
MANN | WK613 |
MECAFILTER | ELE3428 |
MECAFILTER | ELE3428..ELE6011 |
MECAFILTER | ELE3594 |
MECAFILTER | ELE3594..ELE6011 |
MECAFILTER | ELE6011 |
MECAFILTER | ELE6065 |
MONARK | 30705202 |
MOTAQUIP | VFF135 |
MOTAQUIP | VFF154 |
MOTAQUIP | VFF205 |
MOTAQUIP | VFF206 |
MOTAQUIP | VFF257 |
MOTRIO | 8671002343 |
Motorcraft | EFG51 |
NIPPARTS | J1339006 |
OPEL | 0818502 |
OPEL | 0818513 |
OPEL | 25055364 |
OPEL | 25121974 |
OPEL | 25161249 |
OPEL | 818500 |
OPEL | 818501 |
OPEL | 818502 |
OPEL | 818512 |
OPEL | 818513 |
OPEL | 818541 |
OPEL | 90169150 |
OPEL | 90281325 |
PBR | AG6006 |
PEUGE | 156728 |
PEUGE | 156779 |
PEUGE | 5470530 |
PEUGE | 91470530 |
PEUGE | 95470530 |
PEUGE | 96131549 |
PORSC | 92309490628 |
PURFLU | B11 |
PURFLU | EP100 |
PURFLU | EP107 |
PURFLU | EP139 |
PUROLATOR | F67221 |
PUROLATOR | PFC221 |
QUINTON HA | QFF0303 |
QUINTON HA | QFF5353 |
QUINTON HA | WF8033 |
RENAU | 7700582693 |
SAAB | 831842 |
SAAB | 8318429 |
SEAT | 6N0201511 |
SKODA | 6N0201511 |
SOFIMA | S1501B |
SOFIMA | S1510B |
SOGEFIPRO | FT5207 |
TECNOCAR | B11 |
TECNOCAR | B94 |
TEHO | 61000 |
TJFIL | FF5353 |
UFI | 3150100 |
UFI | 3151000 |
UFI | 3161100 |
VAG | 6N0201511 |
VAG | 6N0201511A |
VAUXH | 25055364 |
VAUXH | 25121113 |
VAUXH | 25121974 |
VAUXH | 25161249 |
VAUXH | 90169150 |
VAUXH | VFF618 |
VECO | VY8006 |
VW | 6N0201511 |
WIXFILTERS | 33003 |
WIXFILTERS | WF8033 |
ALFA ROMEO
|
AUTOBIANCHI
|
CITROËN
|
FIAT
|
FSO
|
GEELY
|
INNOCENTI
|
IRMSCHER
|
ISUZU
|
LANCIA
|
MEGA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
KNECHT to marka będąca częścią grupy MAXHLE Aftermarket. Logiem firmy sygnowane są wysokiej klasy filtry samochodowe przeznaczone do pojazdów wiodących producentów samochodów osobowych i dostawczych. Historia firmy rozpoczęła się w 1899 roku, kiedy to Adolf Knecht otworzył hutęstali i żelaza w Bad Cannstalt, w Niemczech. Od 1929 roku przedsiębiorstwo produkuje filtry paliwa oraz powietrza i oleju. Kolejnym ważnym momentem w dziejach firmy był rok 1955, kiedy to inżynierowie firmy KNECHT opracowali filtr wyposażony w papier jako element filtrujący.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, rozsądnemu zarządzaniu oraz dbałości o jakość firma nadal rozwija swoją ofertę oraz sprzedawane produkty. Obecnie posiada fabryki oraz centra w wielu krajach, m.in. w Austrii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA, Filipinach, Tajlandii, Chinach i Brazylii. Filtry marki KNECHT trafiają do pojazdów popularnych na naszych drogach producentów. Są to głównie Audi, BMW, Mitsubishi, Alfa Romeo, Porsche, Mercedes-Benz, Volkswagen.
Części samochodowe marki KNECHT kojarzone są z najwyższą jakością, trwałością i coraz chętniej wybierane przez kierowców z całego świata. Jeśli zależy Ci na doskonałej jakości, pewności oraz bezpieczeństwie i dobrej kondycji Twojego silnika to produkty KNECHT będą najlepszym rozwiązaniem.