- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Średnica zewnętrzna [mm]: 88
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 81
- Rozmiar gwintu wejżcie: M14x1.5
- Wymiar gwintu wyjście: M12x1.5
- Wysokość [mm]: 152
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG2011 |
AB | FP2121 |
ACDELCO | FS16 |
AUDI | 857133511 |
AUTOMOTOR | LATE14 |
BORG BECK | BFF8085 |
BOSCH | 0450905133 |
BOSCH | 0450905200 |
BOSCH | 0450905224 |
BOSCH | 0450905601 |
BOSCH | F5133 |
BOSCH | F5200 |
BOSCH | F5601 |
CHAMP | FN19 |
CHAMPION | CFF100204 |
CHAMPION | L204 |
CLEANF | MB953 |
CLEANF | MBNA953 |
COOPE | Z689 |
COOPERSFIA | FT5297 |
CROSLAND F | 6691 |
DELPHI | EFP215 |
DELPHI | FDB117 |
DELPHI | FF0020 |
EUROREPAR | E145007 |
EUROREPAR | E145059 |
FILTRON | PP825 |
FORD | 5020405 |
FORD | 5020406 |
FORD | 6103279 |
FORD | 6688744 |
FORD | 82GB9155AA |
FORD | 82GB9155BA |
FORD | 88GX9155BA |
FRAM | G6398 |
HEN | H84WK01 |
HIFI FILTE | BE508 |
HIFI FILTE | BE89 |
HOFFER | 4028 |
HOFFER | 4028/1 |
KLAXCAR | FE129Z |
KNECHT | KL28 |
KNECHT | KL30 |
LAUTR | E14 |
LUCASFILTE | LFPF014 |
LUCCAV | FDB117 |
MAHLE | KL28 |
MAHLE | KL30 |
MANN | WK853 |
MEATDORIA | 4028 |
MEATDORIA | 4028/1 |
MECAFILTER | ELE3569 |
MECAFILTER | ELE3572 |
MISFAT | E502 |
MOTAQUIP | VFF143 |
MOTAQUIP | VFF263 |
MOTAQUIP | VFF357 |
MOTRIO | 8671002348 |
Motorcraft | EFG32 |
P.B.R. | AG6012 |
PBR | AG6012 |
PEUGE | 156712 |
QUINTON HA | QFF5360 |
SAAB | 4163853 |
SAAB | 8978405 |
SAAB | 8978561 |
SAAB | 9333790 |
SOFIMA | S1502B |
SOGEFIPRO | FT5297 |
TECNOCAR | B92 |
TEHO | 61002 |
UFI | 3150200 |
UFI | 3181400 |
VALEO | 587202 |
VOLVO | 1306530 |
VOLVO | 1389450 |
VOLVO | 13894506 |
VOLVO | 1389562 |
VOLVO | 13895628 |
VOLVO | 284834 |
VOLVO | 31262352 |
VOLVO | 6842033 |
WIXFILTERS | WF8027 |
BENTLEY
|
FERRARI
|
FORD
|
GINETTA
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
RELIANT
|
ROLLS-ROYCE
|
SAAB
|
TVR
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Misfat to tunezyjska firma założona w 1979 roku, która specjalizuje się w produkcji i dystrybucji filtrów do samochodów zarówno osobowych, jak i ciężarowych. Obecnie firma zatrudnia ponad 850 pracowników i produkuje ponad 16 milionów filtrów rocznie, głównie z przeznaczeniem na rynki eksportowe.
W ofercie Misfat znajdziemy filtry:
Misfat posiada sześć oddziałów w: Tunezji (główna siedziba), a także: Francji, Hiszpanii, Maroko, Rosji i Polsce oraz sieć dystrybucji w ponad 60 krajach. Ponadto w skład marki Misfat wchodzą jeszcze marki: Mecafilter i Lautrette .
W związku z tym, iż Misfat jest także producentem części do oryginalnego wyposażenia pojazdu, musi spełniać także normy jakości produktów OEM (ang. Original Equipment Manufacturer).
Dlatego przedsiębiorstwo zainwestowało w dział badań i rozwoju. Pracują w nim wysoko wyspecjalizowani specjaliści, których zadaniem jest projektowanie i opracowywanie prototypów. Dzięki temu Misfat jest w stanie sprostać nawet największym wymaganiom klientów.
Ponadto, tunezyjskie przedsiębiorstwo w elastyczny sposób podchodzi do procesu produkcyjnego. Dzięki temu zyskuje przewagę nad konkurencją, ponieważ elastyczność umożliwia produkcję zróżnicowanego asortymentu, który na bieżąco odpowiada na potrzeby rynku.
Misfat posiada także certyfikaty: ISO 9001, ISO / TS 16949, ISO 14001 i OHSAS 18001 oraz certyfikat Q1 od Ford, który otrzymali w 2012 roku.