Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa OEM 7701208613

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
7701208613
Filtr paliwa OEM 7701208613
Zdjęcie poglądowe
  • Filtr paliwa OEM 7701208613 - fot.1
    Zdjęcie poglądowe
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
OEM
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]:
86
Rodzaj paliwa:
Olej napędowy

Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Dowiedz się więcej

Rodzaj filtra:
Wkład filtra

Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.

Dowiedz się więcej

Średnica wewnętrzna [mm]:
19,5
Średnica zewnętrzna [mm]:
70,5
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa / obudowa filtra 7701208613 firmy OEM

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 86
  • Rodzaj paliwa: Olej napędowy
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 19,5
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 70,5
Widok karty produktu w PDF: Filtr paliwa OEM 7701208613
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 7701208613 po numerze OEM

Producent Numery OEM
1A FIRST D20192
BALDW PF46112
BLUEPRINT ADN12328
BOSCH F026402047
BOSCH N2047
CHAMPION CFF100416
CHAMPION CFF500416
CHAMPION L416
CHAMPION L416606
COOPERSFIA FA5732ECO
FILTRON PM8153
FRAM C9927
FRAM C9927ECO
GM 93161121
HEN E90KPD164
JAPANPAR FCECO017
KNECHT KX218D
KNECHT KX218DECO
LAUTR ELG5292
MANN P718x
MECAFILTER ELG5292
MULLER FIL FN192
NIPPARTS N1331049
NISSA 1640500QAC
OPEL 4412830
PURFLU C492
PUROLATOR F58151
RENAU 7701475229
SAKURAAUTO F25020
SOFIMA S0492N
SOGEFIPRO FA2573ECO
TECNOCAR N487
UFI 2669500
WIXFILTERS WF8300

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr paliwa / obudowa filtra 7701208613 pasuje do Twojego auta

 

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opony kierunkowe. Poznaj ich wady, zalety. Sprawdź jak poprawnie założyć

Opony kierunkowe – ich wady i zalety. Jak poprawnie założyć opony kierunkowe i z czym wiąże się ich użytkowanie?

Jak często, wybierając opony samochodowe, zastanawiacie się nie nad ich ceną, nie nad marką, ale nad ich typem? Jak często zadajecie sobie pytanie o powody, dla których warto byłoby postawić na opony kierunkowe? Jeśli niezbyt często, to właśnie teraz przyszedł czas, aby takie pytanie sobie zadać. Zobaczcie sami, kto i dlaczego powinien rozważyć wybór opon kierunkowych.

czytaj więcej >
Czym jest profil opony? Jaki wybrać do swojego auta?

Czym jest profil opony? Jaki profil wybrać do swojego auta i czym warto się kierować przy tym wyborze?

Choć kojarzony jest głównie z estetyką auta i jego tuningiem wizualnym, w rzeczywistości profil opony to jeden z kluczowych parametrów wpływających na komfort jazdy, bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także na wydajność i trwałość samego pojazdu. Czy Wasz ulubiony profil opony w każdym z tych aspektów jest dla Was odpowiedni? Czym faktycznie jest ten profil, jakie są jego rodzaje i jak należy je dopasowywać do potrzeb swoich i swojego pojazdu?

czytaj więcej >
Obowiązek zmiany opon w Polsce 20024/2025

Obowiązek zmiany opon w Polsce w sezonie 2024/2025. Co warto o tym wiedzieć?

Temat obowiązkowej zmiany opon w naszym kraju przewija się od lat, choć głównie w mediach. Praktycznie co roku pojawiają się artykuły zdające się sugerować, że już teraz coś w tej kwestii może się zmienić. Czy faktycznie może? Na ile uzasadnione jest rozpoczynanie dyskusji o wprowadzaniu obowiązku zmiany opon w Polsce już na przełomie 2024/2025 roku?

czytaj więcej >
Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >

Filtr paliwa / obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

Cechy Części

Olej napędowy
Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.
Wkład filtra
Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze