- Wysokość [mm]: 40
- Szerokość [mm]: 30
- Długość [mm]: 47,5
- Masa [g]: 80
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Średnica wewnętrzna [mm]: 17,5
- Twardość (wg Rockwell) [HRC]: 70
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 175661 |
AUDI | 871 511 423 |
IMPERGOM | 37528 |
METALCAUCH | 2824 |
MOOG | VO-SB-13631 |
SEAT | 871 511 423 |
SKODA | 871 511 423 |
STC | T402824 |
UNIGOM | 391894 |
VEMA | 54148 |
VW | 871 511 423 |
AUDI
|
MITSUBISHI
|
PEUGEOT
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Tuleja stabilizatora OCAP 1214307 | OCAP | Brak ceny |
Tuleja stabilizatora A.B.S. 274061 | A.B.S. | 25,00 zł |
Guma drążka stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM 37528 | ORIGINAL IMPERIUM | 26,00 zł |
Guma drążka stabilizatora BIRTH 4701 | BIRTH | 7,00 zł |
Guma drążka stabilizatora METALCAUCHO 02824 | METALCAUCHO | 55,00 zł |
Guma drążka stabilizatora SWAG 33 10 8467 | SWAG | 16,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elementy mocujące stabilizatora to różnego rodzaju drobne części niezbędne dla stabilnego montażu stabilizatorów zawieszenia. Stabilizator natomiast to część zawieszenia przymocowana do nadwozia, która odpowiada za utrzymanie właściwej pozycji pojazdu podczas pokonywania łuków oraz wykonywania zakrętów. Elastyczna konstrukcja stabilizatorów zapobiega przechyłom poprzecznym. Nieprawidłowa praca tego elementu powoduje nie tylko dyskomfort kierowcy, ale również niebezpieczeństwo. Dlatego niezwykle istotny jest właściwy montaż stabilizatora przy użyciu wysokiej jakości elementów mocujących.
Stosowane dzisiaj elementy mocujące stabilizatora to części metalowe oraz gumowe. Niemniej dominuje raczej tworzywo sztuczne wysokiej jakości, wykazujące się odpornością na obciążenia. Z tworzywa sztucznego wykonuje się główne elementy mocujące, takie jak części mocujące drążek stabilizatora. Poza gumą drążka stabilizatora niezbędnym elementem mocującym jest również tuleja, także wykonywana z tworzywa sztucznego.
Eksploatacja samochodu z czasem może doprowadzić do zużycia niektórych elementów mocujących stabilizatora. Dochodzi do pęknięć gumy lub też do poluzowania mocowań. W takich okolicznościach może być odczuwalna nadsterowność pojazdu podczas wchodzenia w łuki oraz na zakrętach. Jest to bardzo nieprzyjemne, a przede wszystkim niebezpieczne zjawisko, dlatego spostrzegając je, należy jak najszybciej udać się do warsztatu.